Asiakastiedote 28.1.2025
Data Group Kuopio toteutti asiakastyytyväisyystutkimuksen 9.–20.12.2024 välisenä aikana. Tutkimukseen osallistui 34 asiakasta, joiden palaute kertoo korkeasta asiakastyytyväisyydestä. Lisäksi asiakastyytyväisyystutkimus antoi arvokasta tietoa palveluidemme vahvuuksista ja kehittämiskohteista.
Tutkimuksen keskeiset tulokset:
Vahvuudet:
- Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla, ja suositteluhalukkuudesta kertovat NPS-luvut ovat korkeat. Data Group Kuopion ylläpitoasiakkailla NPS-luku on 89 ja kaikkien asiakkaiden keskuudessa NPS-luku on 85. - Palvelun laatu
Asiakkaat arvostavat nopeaa ja osaavaa reagointia sekä asiantuntemusta. - Henkilökohtainen palvelu
Asiakkaiden saama henkilökohtainen palvelu ja asiakkaan tarpeiden huomioiminen saavat kiitosta.
Kehittämiskohteet:
- Uusien ratkaisujen esiintuonti
Asiakkaat toivoivat, että heidän tietoonsa tulisi tuoda enemmän hyödyllisiä ratkaisuja erityisesti tietoturvaan liittyen. - Vastuullisuudesta viestiminen
Vastuullisuudesta viestimistä tulisi parantaa, jotta asiakkaat olisivat tietoisempia yrityksen vastuullisuustoimista. - Markkinointiviestinnän kirkastaminen
Markkinointiviestintää voisi kehittää yhä ajankohtaisemmaksi ja kiinnostavammaksi asiakkaiden toiveiden mukaisesti.
Kiitämme kaikkia asiakkaitamme tutkimukseen osallistumisesta ja arvokkaasta palautteesta. Kehitämme jatkuvasti palveluitamme vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita.
Ystävällisin terveisin
Data Group Kuopio